måndag, mars 02, 2015

Lyxig måndagsmorgon

Helgens jobb är äntligen över och jag har ledig dag idag. 
Visst är det trist att jobba helg men desto skönare när man har 
ledig måndag och vet att de flesta jobbar! 

Idag började jag min morgon med en promenad och efter det 
gjorde jag kesoplättar till frukost. 
Vilken härlig morgon!!!



Receptet på dessa underbara plättar är:
100 gram keso (en halv liten burk) 
1 ägg
0,75 msk fiberhusk 
En nypa salt

Mixa allt och stek i smör.
Servera med hallon och grädde.
Mums!!! :) 

Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kramar 

5 kommentarer:

  1. Det är ju helt glutenfritt. Måste testa!
    Tack för receptet!!

    Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Kesoplättar är galet gott, mättande o väldans nyttigt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag är lite skeptisk mot de där plättarna, kanske skulle våga prova...?!
    Låter som en bra start på dagen!

    SvaraRadera
  4. Det ser ju jätte gott ut! Detta måste jag verkligen testa :)
    Kram Agnes

    SvaraRadera
  5. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥