fredag, november 07, 2014

Den första snön!

Där kom första snön!
Jag kan väl säga att jag blev väl inte överlycklig över det.
Speciellt inte när man bor på en ort och jobbar på en annan.
Men det löste sig fint och nu känner jag att det är lite skönt
med tanke på att det är ljusare ute.

Med tanke på snön som kom så har Sarah Dawn Finer släppt
sitt nya jul album. Så nu sitter jag och mys lyssnar på musik
och tycker att livet är rätt gött, när man får vara ledig på en fredag!


Hoppas ni får en mysig fredag!
Kramar Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag blev också ganska förvånad över snön som kom, men jag tycker det är ganska mysigt:) Dock har mycket smält bort här hos oss så nu är det bara grått och tråkigt blask kvar. Men vintern är ju inte slut än...;)

    Hoppas du har haft en fin ledig fredag & att du får en härlig helg! /Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul med lite ny julmusik, den får jag också lyssna på:) Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen ljust och uppiggande med snö...
    Skönt med en ledig fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥