måndag, oktober 20, 2014

Marmor i kombination med betong!

Ny vecka och nya möjligheter!

Då var det måndag igen.
Går inte veckorna väldigt fort?
Om man tänker efter så är det jul om ca 2 månader,
tycker inte det var längesen det var jul och nyår. 

Förra veckan klickade jag hem ett fint marmorfat.
Fatet passade fint ihop med betongkrukan
och ljuslyktorna och såklart min Sophora.
Marmorfatet var i perfekt färg, enligt mig. Nästan vitt!




Hoppas ni får en fin start på en ny vecka!
Kramar Jenny

4 kommentarer:

  1. Jättefint, jag gillar både betong och marmor..
    Sophoran är en favorit här också och mycket tålig!
    Såg tapeten nedan, den har jag också hemma - bra val ;-)
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Å så fint!
    Vilken härlig kombination, marmor och betong. Det ska jag nog pröva här hemma:)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Snygg... och den där skria växten gör sej så fint till, en klar favorit!

    SvaraRadera
  4. Så fint! Idag fick jag hem en marmorbricka från Hay som jag suktat efter länge, marmor är verkligen så "mjukt" på något sätt i sina toner:) Och Ernstvasen gillade jag, bra smak din gäst hade, såna besökare får gärna komma hit med!:) Håller med dig, tiden flyger fram! Ett ålderstecken misstänker jag:) Kram/tanja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥