söndag, maj 11, 2014

En liten apa och eames gungstol!

Mitt examensarbete är presenterat för övriga i klassen
samt för min lärare!
Allt gick hur bra som helst,
kan inte vara mer nöjd! 
I lördags hade vi lite examensfirande för mig
som nyutexaminerad inredare/säljare!

Och jag är oerhört glad och tacksam
för alla presenter som jag fått!!
Jag fick denna fin fina eames gungstol
som jag verkligen velat ha hur länge som helst!
Kay Bojesens lilla apa fick också ett nytt hem! 


Nu ska jag fortsätta att sälja prylar på 
facebook loppisen och planera för
flytten som sker om några veckor!

Brukar ni sälja mycket på loppisar?
Ha en fin söndag!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Såå snygg den är den där gungstolen är!! Förstår du är nöjd med den presenten:) Jag sålde nyligen flera möbler på blocket och det känns så bra rensa bort lite.
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Stooooort grattis till din prestation! Vad kul att allt gick bra :) Och wow vilken present - avis :)

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    Grattis, bra jobbat!! Den där gungstolen är bara såå snygg!

    Jag säljer av en del grejer både på Blocket och Tradera emellanåt, skönt att bli av med sånt man inte använder/behöver.

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh, vill också ha den stolen!!! Och grattis till studenten! Vad roligt att utbilda sig till det, lycka till med allt nytt! Och nytt boende ;-)

    SvaraRadera
  5. Å vilken vacker stol.
    Jag brukar både sälja och köpa på loppis ibland, det är så himla kul att fynda.
    Vi brukar vara flera bilar som åker på tur runt till olika loppisar och så har vi självklart fikakorgar med oss, hur mysigt som helst.

    Ha en fin dag, kram.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥