lördag, december 14, 2013

Kreativ julklappsinslagning

Årets första julklapp är inslagen.
Jag har väldigt svårt att komma på vad jag ska köpa
och därmed drar det ut på tiden.
Man vill ju hitta de perfekta julklapparna! 

Så nu ska min kreativa sida komma fram.
Inslagningen är det roligaste!
Jag gillar enkla inslagningar som har det där lilla extra!
Så i år går temat på vitt, naturfärg, rött och brunt.
Och det lilla extra kan t.ex. vara en kanelstång,
polkagris, ja det är bara sätta dit vad
man själv tycker är fint!



Hoppas ni får en fin dag!
Kramar

6 kommentarer:

  1. Kommer garanterat bli fint, så där fint så man nästan inte vill öppna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är det roligt med lite kreativitet. Så kul att skapa lite roliga paket, finns mycket som går att använda att dekorera med .
    Ha en fin helg
    kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Att lägga ner kreativitet på inslagningen av paketen är jättekul! Kul att få så fina paket! Jag brukar också göra det, men i år har tiden inte riktigt räckt till för att göra det så där extra fint känner jag :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Visst är det roligt att slå in paket och att ge är det bästa tycker jag. Snygga paket ska det vara, enkla och inget plottrigt mönster. Mina går i vitt, svart, brunt och rött. Lycka till med dina paket och kul att du kikade in på min blogg ;-)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Det mysigaste pysslet :)
    Ha en fin 3 advent

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Å det är jättekul att slå in paket lite extra fint. Men till jul tycker jag det brukar bli för många så då blir det mest bara slarvigt.. Men till födelsedagar så :)
    Kan du inte visa upp lite färdiga paket sen? Så kanske jag blir lite mer inspirerad till att faktiskt lägga lite mer tid på årets julklappar :)

    Ha en mysig advent!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥