fredag, december 13, 2013

Årets mysigaste dag!


Luciadagen måste vara årets mysigaste dag,
enligt mig!
Dels är det en minnesvärd dag för mig
eftersom jag var stadens lucia för ett antal år sen.
Men det är också en dag för mys.
Glögg, pepparkakor, lussebullar och
en massa julmusik.
Det är även den dagen som verkligen får
en att tänka på att det faktiskt snart är julafton.


stars. cinnamon.

Så passa på att njut av vad julen har att ge
bland dofter, smaker och upplevelser.

Ha en riktigt bra dag!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig helt. Lucia är fantastiskt mysig!
    Jag önskar dig en mysig lucia och en skön helg
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Precis så tänkte jag när jag körde t jobbet igår, nu är julen här på riktigt! Lucia startar julen, eller hur ;-)
    Ha en fortsatt trevlig helg

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja det är verkligen supermysigt med Lucia!! Vi fikade på jobbet igår morse med lite Luciasånger i bakgrunden - mys :)

    Vilken jättefin kopp!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥