måndag, oktober 28, 2013

Min bloggplats

Jag önskar ibland att jag hade hur mycket tid som helst över. Men mitt liv är rätt så fullspäckat och jag hinner oftast inte med mer än tågresor, jobb, plugg och umgås med familj/pojkvän. Och då blir vissa grejer lidande. Bloggande är något som blir drabbat. Det är jättetråkigt eftersom bloggen ger mig mycket. Det ger bekräftelse, inspiration och idéer.
 




Såhär ser min lilla bloggplats ut!
Jag är såå nöjd med mitt senaste lampinköp.
Vitt skrivbord, möter det tuffa i form av en 
svart lampa i industristil, rostig bokstav och svarta ramar.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag trots det inväntade ovädret!
 Kram

8 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen hos mig!
    Snygg bloggplats! Gillar!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. ja jag vet! Älskar hms lakan! :D

    kram

    SvaraRadera
  3. Fin bloggplats :) tack för hälsningen hos mig, blev så glad :)
    Ha en fin kväll nu, Kram

    SvaraRadera
  4. Så mysig din lilla blogghörna blev!
    Ikea är bra, helt enkelt (jag antar att lampan är därifrån :)
    Ja, man önskar att man hade mer tid till att pyssla o inreda hemma.
    Mina tre småtroll kräver sin tid. Så får det väl vara en period.
    Vad är det för utbildning du läser, är det en fristående kurs?

    Ha en skön kväll!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jättefin bloggplats, där kan jag tro du trivs!! Ha en fin kväll du med!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  6. Vilken jättefin bloppplats du har! Du har verkligen lyckats skapa en inbjudande miljö med dina inredningsval. Min bloggplats ser ut som sju svåra år just nu, skulle VERKLIGEN behöva städas :)

    Och det där med tiden känner jag igen, jag hinner inte heller med bloggen som jag skulle vilja...

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Fint! Visst är lampan snygg, jag har den också ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Väldigt snyggt! Är lite avis på dig som har en egen bloggplats. Själv hänger jag i soffhörnet. hade också velat ha ett riktigt skrivbord. Men det får väl bli när nästa barn har flyttat hemifrån eller nått ;)

    Kramkram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥