torsdag, oktober 31, 2013

Det krävs en stjärna i varje hem

Tanken med min dag idag var att jag skulle vara
duktig att läsa till min kommande tenta nästa vecka.
Nej, då hamnar jag på stan och hittar massa fina 
inredningsprylar istället.
Men vad gör väl det?!

Så jag har roat mig med att fixa här hemma istället.
Och visst är det så att det krävs en stjärna
i varje hem!
Ja en del har en stjärna som dekoration,
en del personer känner sig som en stjärna
och vissa är båda delarna.
Precis så som jag känner mig! ;)


Hoppas ni får en fin kväll!
Kram

5 kommentarer:

  1. Fin stjärna!
    Har en liknande som jag nog ska klä med mossa:)
    Jag skulle också plugga idag efter jobbet men det blev en tur på stan även här så det fick bli lite kvällsplugg istället:)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Så fint du gör! Varifrån kommer stjärnan? Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Snygg både som den är och med mossa. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Superfint! Undrar oxå vad stjärnan kommer ifrån? Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Jag förstår precis.....att hitta så mycket roligare saker att göra. Fint!! Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥