söndag, augusti 18, 2013

Tänk att..

Veckan och helgen bara flög förbi.
Som alltid när skolan drar igång så
blir det intensivt för mig.
Tågresor, pluggande, jobbande och
emellan det vill man hinna träna, träffa
familj och pojkvän. 
Alla mina dagar är planerade och jag
är glad att jag bara har knappt ett år kvar
av mina studier för då kan
man börja leva ett normalt liv igen.

Tänk att man kan använda
sig av reklam till inredningen i vardagsrummet.
Som ni vet så älskar jag inredning och design.
Så varför inte spara fina kataloger 
och sätta på en tavellist. 
Ja, såhär fint kan det bli! 



Hoppas ni har haft en riktigt bra helg?!
Kram

8 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen hos mig! Roligt att ha hittat hit :)
    Spännande utbildning du går...

    Kram
    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. så fint.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Snyggt!! Jag brukar oxå spara en del inredningsreklam. Ibland kan man få ett bra tips, så den som spar han har. Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja vardagen blir så intensiv. Jag njuter verkligen av mammaledigheten. Trevlig helg! Kram madde

    SvaraRadera
  5. Ja, här körde jobbet igång i 190 direkt från första dagen, pust!! Jag brukar också använda mig av en del snygga reklam och bilder, och hänger då upp dem med snygga metallklämmor!

    SvaraRadera
  6. Här är en till som gillar och sparar reklambilder. Roligt att hitta hit till din fina blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. så goda bullar du bakat i inlägget här under.
    Ha en toppen helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny! Ja tack för att du besökte min blogg.

    Jag läste till florist och dekoratör på John bauer gymnasiet i liljeholmen, en riktigt bra utbildning men som tyvärr mest var inriktad på florist. Vet ej dock om den finns kvar.

    Mvh Ninja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥