fredag, augusti 09, 2013

Belysning är viktigt

Va fort denna sommaren har gått.
Jag har både hunnit med semester och sommarjobba.
Det ni, de är inte alla som hinner med!
3 pass kvar innan skolan börjar igen.

På skrivbordet skulle jag behöva en skrivbordslampa.
Och jag har tittat på denna hur länge som helst
och vart finns den då? På Ikea såklart.
Så nästa vecka ska jag gör ett besök
på det bästa Ikea varuhuset, och som är det enda 
varuhuset som har fullsortiment
i Sverige. 

FORSÅ Arbetslampa IKEA Ger ett riktat ljus som är bra för läsning.

Nu är det dags att ladda om för jobb!
Ha en riktigt bra dag!
Kram

8 kommentarer:

  1. Snygga lampor, hm ja Ikea och sortiment är ingen höjdare. Konstigt tycker jag!
    Ha en fin dag på jobbet, Kram

    SvaraRadera
  2. Å vilken snygg lampa!
    En sån ska jag också titta på, den skulle passa perfekt i mitt pysselrum:)

    Ha en bra dag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Snygga lampor! jag letar skrivbordslampor till mina döttrars rum, kanske man borde ta en sväng till Ikea!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Snygg lampa!
    Ja, sommaren har gått fort tycker jag också, men än är det lite kvar.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  5. Väldigt snygg lampa!!! Här är semestern precis på upphällningen och sedan väntar två veckors sommarjobb till innan det är dags för skolan igen :)

    Ha det fint! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Tack tack :)

    Ja men Ikea har finfina lampor som verkligen kommer till sin rätt i den rätta miljön. =D

    Kram kram
    Madeleine

    SvaraRadera
  7. fina lampor.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Tack för din hälsning hos mig! :)
    Ja, nu behöver man uppdatera belysningen hemma, när det börjar gå mot höst. Ikea är alltid ett säkert kort. :)

    Skön Söndag,
    kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥