tisdag, juli 30, 2013

Jag och ...

Ikväll är det jag och Norah Jones som gäller!
Har fullständigt snöat in mig på hennes musik!



I want to walk with you 
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won't you try to come

Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för kommentaren inne hos mig, vad kul att du gillar mitt val av tapet till dotterns blivande rum:)

    Ser att du hantverk uppehåll på bloggen? Kul att du är tillbaka:) Din utbildning verkar vara kanonkul och intressant.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Haft ett uppehåll skulle det vara;)

    SvaraRadera
  3. Ja N. Jones är verkligen bra, håller med!

    Vilka fina foton i förra inlägget, vackert med det enkla!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥