måndag, oktober 22, 2012

Planering av LIA

Idag har vi börjat planera LIAn.
Det är faktiskt mer som ska göras än man kan tro.
Det ska skrivas personligt brev, rapporter och slutligen en uppsatt.
Men först kanske det är bra om man kommer på vad man vill vara.
Antingen ska jag välja en praktikplats där jag kan vara med
 och se hur en Visuell Merchandiser jobbar 
eller hur det funkar när en inredare jobbar!
Båda yrkena kan jag tänka mig i framtiden.
De platserna jag funderar på just nu är Åhléns eller IKEA.


 


Min vita orkidé har klarat sig fint här nere i mitt lilla rum i Älmhult!
Nåt fint måste jag ju ha att titta på när jag är här!

Ha en fortsatt bra måndag!

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar hos mig, kul att hitta till nya bloggar :-)
    Spännande det låter med ditt pluggande!
    Ha en mysig måndag kväll!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. LIA; lärande i arbete? Om det är det så gjorde jag min LIA som var uppdelat på tre delar på olika redovisningsbyråer. Visst det var kul men idag hade jag kanske valt något mer kreativt! Tack för titten hos mig!

    Varma höstkramar!!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så kul att ge sig ut på praktik!
    Du måste berätta vad du väljer sen:)

    Önskar dig en mysig kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥