torsdag, oktober 18, 2012

Mitt liv som student!

 Mitt liv som student har tagit fart!
Efter 5 intensiva veckor med en marknadsföringskurs
börjar vi äntligen med inredningskurserna.
Det har nog alla i klassen längtat efter!
Vi har en riktigt inspirerande och kompetent lärare som i vardagen 
arbetar som inredningsarkitekt.

Våran första uppgift var att skriva ett litet
arbete om 1950-talets design.
Och när man sitter och gottar sig i alla 
roliga böcker så hittar man sina egna favorit möbler och prylar.

Även om jag nu inte fullkomligt älskar 1950-talet och dess design
så är det ändå då som alla prylar och möbler började användas på ett helt nytt sätt i hemmen.
Det är intressant att läsa om!

 

Ha en bra torsdag!
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken spännande kurs!

    Första gången jag tittar in här...lägger till mig som följare. Vilken mysig blogg du har

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥