onsdag, oktober 31, 2012

Hur ska det gå?!

Nu har jag vart i skolan för denna veckan.
I måndags var det en inredare som är egenföretagare 
som kom och föreläste för oss.
Roligt att höra hur det är i verkliga livet.

Denna veckan ska vi läsa ut en bok på några
 hundra sidor och sedan skriva ett litet arbete om det.
Jag säger bara: Hur ska det gå?!
För det första läser jag inte fort och jag har inte
ro till att sitta och läsa. 
Dom som känner mig väl vet att jag aldrig sitter och läser böcker.
Så jag undrar hur det ska gå, när jag måste läsa ut 
en bok på mindre än en vecka?!

Just nu behöver jag bara en massa energi och ork!
Önska mig lycka till, det kan jag behöva!!


1 kommentar:

  1. Lycka till med boken, hoppas det går bra! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥