fredag, oktober 26, 2012

Härlig fredag!

Idag vaknade jag utan att ställa klockan.
Det är så skönt att vakna av sig själv, man känner sig piggare då på nåt sätt!

Igår var jag på ett härligt Zumba-pass med Edit.
Alltid lika roligt och känner att det är något som jag saknar.
Man får en sån energikick när man varit där!
Så nu känner jag mig som en ny människa. Eller nästan iallafall!

Lite snö har kommit och det är på tok för tidigt enligt mig.
Just denna vintern hoppas jag att det inte ska komma
någon snö alls just på grund av att jag åker så pass mycket tåg.




Just för att det är så roligt att åka kollektivtrafik
ska jag snart börja min resa till den jag älskar allra mest.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Låter hur härligt som helst att vakna utan väckarklocka.. Händer i stort sett aldrig här på vardagarna... Jag är en riktig snooozare som gärna drar mig in i det sista...

    Ha det fint i helgen!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas att du haft en bra helg tillsammans med den du älskar allra mest:)
    Lite snö får det allt ta o komma men det kan gott vänta lite:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥