torsdag, augusti 02, 2012

Men vem har sagt att...





Att hålla en blogg vid liv är inte det lättaste!
När det kommer något viktigare i vägen så kommer bloggen sist.
Det är bara sånt som måste accepteras.

Vad har hänt sedan mitt senaste blogginlägg?!
Jo mycket!
 Jag har träffat världens underbaraste kille
och kommit in på min drömutbildning!

Men vem har sagt att livet är
en dans på rosor?
Nej, inte jag!!

Just nu känns livet liite jobbigare än det gör andra dagar!
Det är därför jag börjar blogga igen, för att skriva av mig om mina tankar och funderingar kring livet!!

Hoppas ni får en fin dag!
 Kram

5 kommentarer:

  1. Nu vet jag inte vad som har hänt dig, men en stor kram och hoppas att det ordnar sig på bästa sätt.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka i bloggvärlden! :)

    Ha en bra dag du med, och hoppas allt blir till det bättre igen :)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Ja det kan hända mycket, hoppas allt ordnar sig till det bästa! Kul med killen och vad roligt med utbildningen!
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. Åh så fint med hjärta på tråd! Vad roligt med utbildningen o pojkvännen. Hoppas så det andra ordnar sig så bra som möjligt!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Välkommen tillbaka!
    Du har varit saknad:) Kul med killen och utbildningen! Hoppas du mår bättre snart så du kan njuta av tillvaron!

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥