söndag, augusti 12, 2012

Men så enkelt är det inte!


Söndag och veckan har gått fort!
Vi hade en bra resa till Stockholm!
Allsång på Skansen, Gröna Lund, shopping och strosa runt på söder!
De gillar jag! 

Men åter tillbaka till verkligheten och problemet med mitt
boende nere i Älmhult!
Att hitta en liten 1a eller rum verkar vara helt omöjligt!
Hoppas att någon vänlig själ kan ringa och säga att de fixat något åt mig!
Men så enkelt är det inte!
Och det vet jag! Jag har letat i över en månad och börjar så smått ge upp!


  

Hoppas ni har en mysig söndag!
Kram 

Dagens låt: True colors -  Amanda Fondell

3 kommentarer:

  1. Härligt med strosning i Sthlm :)

    Hoppas du hittar nåt boende.
    Vad är det för spännande du ska läsa? :)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig vistelse i storstaden! Hoppas ditt boendeproblem löser sig snarast!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig med boende. Och att du får en riktigt fin helg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥