fredag, augusti 03, 2012

En rund svart ask med vita prickar!

Fredag igen och veckorna bara rusar iväg.
Snart har halva min semester redan gått.
Men nu i två veckor har jag bestämt
mig för att njuta av livet och ledigheten.
För snart börjar allvaret och då blir det skolbänken igen!

Ikväll ska jag, syster och mamma ut och äta.
Det ska bli så mysigt. Det var längesen vi gjorde nåt sånt tillsammans!





Denna runda asken bara älskar jag! 
En rund svart ask med vita prickar!
En snygg detalj i inredningen enligt mig! 

Hoppas ni får en fin fredag!
Kram

5 kommentarer:

  1. Trevlig helg på dig med!
    Älskar de askarna, min dotter har en ljusrosa med vita prickar :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!!

    Vad skoj att du hitta till mig så jag hittade till dig!
    Snygg, ask!! Har själv gått och funderat på rosa varianten. Fast, visst är svart också jätte fin och små tuff!!
    Ha en fin fredag!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  3. Jättefin ask, alltid fint med prickigt! Vad mysigt att gå ut och äta, alltid trevligt att ses och få sätta sig vid dukat bord! Ha en fortsatt skön semester! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Låter supertrevligt och mysigt med er middag!!! Hoppas det blev en fin gårdagskväll:))) Gillar din fina ask, en fin inredningsdetalj!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Vilken fin ask... älskar prickiga ting och textilier! :)

    Hoppas att du hade en fin utekväll med dina kära och att det jobbiga känns lättare idag!
    Kram♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥