måndag, augusti 06, 2012

Bilder från resan!


Att ha en syster som är ens bästa vän betyder mycket!
Hon är den som känner mig bäst och vet vem jag är 
utan att jag behöver förklara vad jag tycker och känner!
Även om vi kan ha våra smågnabb ibland så vet jag att vi alltid blir sams!

Syster och jag hade en underbar vecka i Helsingborg!
Vi passade på att sola och bada vid stranden.
Turista i Helsingör och Köpenhamn!
Grilla vid stranden i solnedgång!
Shoppa och såklart njuta av semestern!

En låt som påminner mig om denna resan är:
Summer Paradise - Simpel Plan



Hoppas ni får en bra start på veckan!
Själv håller jag på att packa, imorgon åker jag och killen till Stockholm!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder!! :) Förstår att ni hade det bra.

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft det underbart!
    Ha det så kul med killen i sthlm!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Härliga semester bilder och mysigt med trevligt sällskap! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥