tisdag, april 24, 2012

En helt vanlig tisdag!

Klockan ringer klockan 5. Usch, tänker jag då!
Varför plåga sig själv att gå upp så tidigt bara för att gå till jobbet.
Efter att ha snozat i 20 min är det dags att gå upp.
Drar en snabb sminkning och får i mig lite frulle.
Och drar vidare till jobbet!

Jag tycker att sånna tidiga pass borde förbjudas!
En normal människa är inte skapt för detta!

Men jag är inte bitter! :)




Hjärtan på tråd är alltid fint! Speciellt i denna fina betong kruka!

Hoppas ni har en fin tisdag!
Kram

9 kommentarer:

  1. Näe, att gå upp klockan fem är "osjäligt" tidigt!

    Såg din fina sänggavel i ditt tidigare inlägg! Vad duktig du är! :)

    Ha det gott och fint!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen i tidigaste laget att stiga upp kl 5. Såna morgnar hörde till vanligheten för mig också när jag jobbade inom sjukvården men nu har jag lite humanare tider.
    Det enda positiva är väl att det inte blir så sena eftermiddagar.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Nej jag jag håller med. Det är inte mänskligt att tvingas upp så tidigt.

    Fin blomma och kruka :)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  4. Jag ÄLSKAR Hjärtan-på-tråd och har två liknande grå krukor... Finfint!
    Och ja varför skall man alltid börja så tidigt, sen jag lämnade sjukhusvärlden har ju tiderna blivit något mer drägliga iallafall! Vad arbetar du med?
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Hahha, läste de andras kommentarer nu efteråt och Kicki har ju ungefär samma erfarenheter som jag;-)...

    SvaraRadera
  6. Haha, jag känner verkligen igen mig! Går upp strax efter fem varje vardagsmorgon utom imorgon, då har jag sovmorgon och kan sova "ända" till 06:15:):)
    Å jag är inte heller bitter;)

    Jättefin kruka! Hjärtan på tråd ska jag nog skaffa mig några till hösten, nu är här fullt av pelargoner.

    Ha det fint!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  7. Mums vilken fin kruka!! Älskar betong när det används på rätt sätt! Och ihop med den skira blomman blir det så fint!
    Ja, 5 är en okristlig tid!! Hoppas du inte har för många såna mornar!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  8. Inte heller nån morgonmänniska direkt men tyvärr är man tvungen att ta sig upp vid den tiden ofta. Ha en fortsatt bra vecka...

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Kikar in för att säga Hej och hoppas du haft en bra dag?!

    Hjärtan på tråd är så fina. Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥