måndag, februari 13, 2012

Vårig måndag!

Idag lyser solen! Såå härligt!!

I helgen firade vi min födelsedag!
Även om min födelsedag inte riktigt blev som jag hade tänkt mig
så blev jag firad iallafall!

Gissa vad jag fick i present??
En alldeles egen glassmaskin!!
Jag testade den igår, blev vaniljglass med krossad vit choklad. Mums!




Efter att jobbat hela helgen, är jag inte jättepepp på att dra
till jobbet nu. Men imorgon är jag ledig och då blir det sovmorgon!

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

6 kommentarer:

  1. Mums vad gott med egengjord glass :) Filmen i fredags var kul :)
    Ha en fin vecka och njut av din lediga dag imorrn!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! :)

    Ååå, grattis i efterskott. Vad kul med en glassmaskin, det skulle jag verkligen vilja prova. Jag som ÄLSKAR glass. :)

    Ha nu en fin dag!
    kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis i efterskott! En glassmaskin... Livsfarligt;) Men va kul och gott att göra sin egen glass! Å va glass sugen jag blev:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott från mig också. Säger som Sofi, verkligen livsfarligt med en glassmaskin. Åh vad gott det lät.

    Sånna fina blomkrukor har jag med :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott:)

    Vad gott med egenlagad glass!

    Ha en trevlig Alla hjärtans dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott =)
    Härligt med glassmaskin, har funderat på en sån, det går ju lite glass med 4 barn. Vart det gott??
    Fortsatt trevlig alla
    ♥-ans dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥