onsdag, februari 01, 2012

Loppad ram blev...


Mina inlägg här på bloggen lyser tydligen med sin frånvaro.
Men det ska det bli ändring på!

För ett tag sen köpte jag en ram på loppisen här i stan.
Tror jag gav en 20 för den och kolla hur resultatet blev! :)







Såhär såg ramen ut när jag köpte den! 





Med lite svart färg, ljust mönstrat papper som inneram och
en rulle med svart tavelpapper, blev den såhär fin!

Sen är det ju bara att komma på vad man ska skriva! :)

Hoppas ni har en bra dag!
Kram

7 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt och fiffigt!
    Inte ska du bli avis på skåpet, det var inte så svårt som det ser ut, att bygga det..

    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Så pysslig du är det blev jättefint!! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Tänk vad lite färg kan göra!!! Superfint!! Och vad roligt att fynda billigt:) Me like:) Återvinning är kanon tycker jag:)

    Kul att du vill vara med i min utlottning!!! Jag håller tummarna stenhårt:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Så fint! Var hittar man tavelpapper??? Går det att skriva med vit tavelkrita och sedan sudda? ...nyfiken för jag har också tänkt att jag skulle göra en sån till vår hall.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger som jag brukar.......tänk vad lite färg och omsorg kan göra skillnad!
      Hur fin som helst.

      Men vad är tavelpapper?
      Aldrig hört talas om................men låter mycket bra.

      Kramar till dig,
      Anneli.

      Radera
  5. Snyggt!! Ja men visst går inspirationen upp och ner! Hoppas på mer uppåt nu=)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥