måndag, februari 06, 2012

I väntan på...

I väntan på våren...
passar jag på att fixa lite fint på min hylla!
Titta va fint de kan bli med några fina glas vaser/flaskor
och några fina plastblommor!
Ja, jag vet, plastblommor är inte min favorit!
Men fungerar alldeles utmärkt nu känner jag!

I väntan på våren...
passar jag på att köpa mig en ny vårjacka!
Ja, jag vet, alla tänker inte på vårjackor när det är närmare minus 10 grader.
Men det gör jag! 




Hoppas ni har en bra start på veckan!
Kram

9 kommentarer:

  1. Vilket vackert stilleben du gjort! Plastblommor tycker jag också funkar bra :)

    Lät skönt med -10, här ligger tempen på -23 *brr*.

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsninghos mig. Fin blogg du har. Var har du köpt pallen?? Vill ha..
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Plastblommor funkar bra tycker jag, det är ju stoooor skillnad på dagens växter i plast mot för dom som typ mamma hade när jag va liten, dom va gräsligt fula hihi
    Kram o trevlig kväll / Mia

    SvaraRadera
  4. Våren känns just nu ganska avlägsen då vi både har väldigt kallt och massa snö... Passar på och njuter av pulka och skidåkning med barnen i massor, det är härligt det!

    kraam!

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar!!

    Fina bilder på blommorna :)

    Anna

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med ny vårjacka!
    Får vi se den framöver?

    Ha en fortsatt skön kväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Jag tror våren kommer lite fortare om man skaffar en härlig vårjacka, så jag är på din sida :)
    Hoppas du haft en mysig kväll!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder på blommorna :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥