tisdag, februari 07, 2012

I en annan del...


I en annan del av vardagsrummet,
nämligen i det ena hörnet, står en av mina favoriter här hemma.
Nämligen mitt älskade piano!
Jag skulle aldrig klara mig utan musik!



Några var nyfikna
på hur min nyinköpta vårjacka ser ut!
Denna fina ljuvliga blåa jacka fick följa med hem!
Tänk er denna jackan, ljusa jeans och ett par vita sneakers!


Bild lånad från: http://se.bestseller.com/only

Nu ska jag snart bege mig till jobbet,
efter 3 sköna lediga dagar!

Ha det bra!
Kram

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Åå spelar du piano. Vad härligt! Det är min favorit bland alla instrument. Så genuint trivsamt!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Ja utan musik kan man inte leva. Försökte mig på piano en gång i tiden, men det gick inget vidare. Däremot spelade jag tvärflöjt i en orkester. :)

    Vilken snygg jacka! Bra köp! :)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för titten :)
    Jag drömmer om att kunna spela piano och skulle verkligen behöva ta tag i det. Gillar att sjunga och då vore det ju trevligt att kunna spela musik till själv. Vem vet.. kanske jag börjar. Det är ju bara såå vackert.

    Hälsningar Josefin

    SvaraRadera
  4. Ja, jättefin jacka :O) Bra smak du har.

    Önskar att jag kunde spela piano. Ville så gärna när jag var liten men fick inte.

    Trevlig kväll! Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Den som ändå kunde spela piano...:) Jackan var super fräsch! Ska också kika på en ny vårjacka, såg att MQ hade fina:)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Ett piano så kul. Jag spelade en gång i tiden men det är länge sedan....
    Vad skönt att ha handlat lite vårkläder, jag brukar vara ute i sista minuten!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Å, har du redan inhandlat vårjackan.
    Så snygg, nu måste det bara bli lite vår också.
    Önskar dej en fin vecka.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥