lördag, februari 18, 2012

Hjärta av murgröna!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen!!!
Min dator har krånglat en del på sistone så
den har vart på lagning nu!
Så nu fungerar den fin fint igen!
Bara att jag var tvungen att ladda ner alla nödvända program igen.
T.ex Spotify! Herregud jag klarar mig inte ens 3 dagar utan musik!!
Beroende!?








Denna fina hjärt murgrönan fick följa med mig hem från
mataffären härrom dagen!

Vill passa på att välkomna nya följare av min blogg! Vad roligt!

Ha en fortsatt bra lördag!
Kram

19 kommentarer:

  1. Usch, det är inte kul med krånglande datorer. Dom ska bara funka, så är det bara hihi
    Önskar dig en fin lördagskväll.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det är inte roligt när datorn krånglar. Tur att det gick att fixa så snabbt.
    Gillar dessa hjärtformade växter så fina. Ha en jättefin helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med datorer som krånglar. Vår äldste son är duktig på detta som tur är för jag kan ingenting....
    Fin murgröna du har köpt. KRAM

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka!
    Murgrönan är så söt!
    Trevlig kväll!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Mysig blogg, och vad kul att du vill vara med i min tävling!

    SvaraRadera
  6. Hej och vilken fin Murgröna, du tar så fina bilder! Ha det så bra kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig blogg ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  8. Å! Murgrönor som är så fina! Synd bara att jag inte kan sköta dem.

    Perfekt att man kan handla lite blommor i mataffären tycker jag :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  9. Murgrönor är väldigt fina och perfekt för mig som lätt glömmer att vattna.

    SvaraRadera
  10. Så bra när man kan hitta fina blommor i mataffären! Mina murgrönor har vissnat så jag borde också köpa nya.
    Ha en fin söndag! Kram Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så tråkigt när datan krånglar.Bara så fina murgröna gillar när dom är hjärteformade.Fin blogg du har ,har lagt mej som följare.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥

      Radera
  11. Jag är en stor fantast av murgrönebågar, tycker de blir så vackra och stilrena i fönstren.
    Vad skönt att datorn är fixad igen, det är lätt att bli handikappad utan dagens teknik!

    Ha en fortsatt skön söndag!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Murgröna är en himla bra blomma, lite tåligare än andra, och det är ett måste om man ska bo hos mig;)
    Fint när den klättrar i hjärtform!
    Tack för titten hos mig, nu ska jag kika runt hos dig:)
    Ha de så gott!
    Marianne

    SvaraRadera
  13. Hihi, precis en likadan murgröna har jag på min blogg idag!
    Du har god smak, du!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  14. Visst är murgröna en tacksam blomma .. Å så fin ! Kikar in på dina senaste inlägg .. Fint .. Blir nostalgisk av din kakao burk .. Min mormor hade en precis likadan .., å ! Vad minnen som väcks till liv ..kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  15. Murgröna är en av mina favoriter, alltid snyggt med fräsch grönska.

    Kram britt

    SvaraRadera
  16. aldrig roligt när datorerna krånglar....
    kanonfin murgröna....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  17. Fint med murgröna. Hos mig överlever de inte dock.. :)
    Ja jag är beroende av musik jag med. Älskar't!
    Kram & hoppas din vecka blir toppen.

    SvaraRadera
  18. Tack för din kommentar hos mig!

    Ha en fin söndag!

    Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥