tisdag, februari 14, 2012

Alla ♥ dag

Visst är det bra att få presentkort i sin favorit butik?!
Men vet ni vad det bästa är?
Att den favorit butiken hade ett jättebra
alla hjärtans dag erbjudande.
Man fick en vara för halva priset om man gillade butikens inlägg på FB!
Så denna ljuvliga gerbera skål i ljuvligaste ljusrosa fick följa med hem.
Gilla, gilla!





Den lila pajformen fick jag i födelsedagspresent!
Jättefina färger, nästan lite vårfeeling när man ser dom!



Idag är det alla ♥ dag!
Mina tankar går till min älskade mormor!

Hoppas ni får en mysig kväll!
Kram


17 kommentarer:

  1. Härlig skål på en härlig dag!

    Ha en mysig kväll!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jääättefin skål, så vacker!!!! Och vilken tur att få den till rabatt!!!!!

    Love To You On This Day:)

    /aka

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommnetar hos mig!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin..:) Kul när man kan handla till fyndpriser dessutom!!!

    Ha en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Förstår att du är nöjd:)
    Önskar dig en trevlig Alla hjärtans dag!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt att göra sådana fynd :). Kul att du tittade inte till mig så hittade jag till dig! Ha en riktigt skön kväll. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. härligt fint porslin....
    Önskar dig en riktigt mysig alla ♥ kväll!
    Varmaste kramen
    Sandra

    SvaraRadera
  8. Underbara färger som får vårkänslorna att svalla!!
    Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  9. Jättefina! Håller med om vårkänslorna.

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Tack för din hälsning.
    Hoppas du hade en fin fin dag du med.
    Fin skål du fick med hem. Det kan man inte få för många av :)

    Ha en fin dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  11. Ibland har man tur :) Härlig skål! Och kan verkligen tänka mig en krusbärspaj i den där pajformen... mmm

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  12. Vilken alldeles ljuvlig pastellfärg och formen var sådär mjuk och feminin. "Gilla" på den ;) kram Madeleine

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Vad kul att du tittade in hos mig! TACK för orden!
    Härlig blogg! Å det där porslinet är ju sååå fint!
    Verkligen vår över färgen!
    Lägger mig som följare, för nu vill jag inte missa nå:-)

    Ha en bra dag!
    Hilla

    SvaraRadera
  14. Jättefint porslin. Det skapar verkligen vårkänsla. Hoppas du har en fortsatt fin vecka.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Vilken söt skål,bra att få den till halva priset:)

    Hoppas du hade en mysig Alla hjärtans dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. Jättefint porslin och bra med rabatt! Visst är det lite mysigt med alla hjärtans dag och tänka lite extra på nära och kära! Kram från Maria

    SvaraRadera
  17. Vilket jätte fint porslin =)
    Önskar dig en härlig helg.

    Kram Thess

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥