tisdag, januari 10, 2012

Ovanför min säng!

Morgonpromenaden är avklarad!
Tänk så mycket fortare det går när man
har med sig en kompis som sällskap, istället för att gå själv.
Och det är exakt samma runda!
Konstigt det där!




Innan jul fick jag mitt sovrum omtapetserat.
Hittade en riktigt fin fondtapet som sattes upp bakom sängen.
Det är den ni ser på bilderna.
Då ändrade jag lite och satte upp dessa fina stjärnorna ovanför min säng.
Jag är riktigt nöjd! :)

Hoppas ni får en skön tisdag!
Kram

10 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Låter trevligt med en morgonpromenad i en väns sällskap:)

    Vad fint det blev på din sovrumsvägg, snygg tapet du valt!

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är ju så mycket roligare att gå när man har sällskap och någon att prata med. Då hinner man ju knappt märka att man har gått innan man är hemma igen :)

    Så fint dit sovrum blev!

    Jag önskar dig en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Tack söta du..:)

    Åhh så fint du har det, hjärtana passar såå bra där!

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Där sover du säkert gott =)

    Jo det är så mycket trevligare att promenera i go sällskap! Så tråkigt att gå själv, tycker jag, särskilt när det är mörkt & ruskigt, hua!
    Ha en fin dag, kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg tapet!!! Och det blev ju jättefint med stjärnorna till också!!!

    Jaaa du, promenader skulle jag också behöva gå men usch vad jag varit slapp på sista tiden, måste blir ändring på det:)

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Tack va snäll du är ♥
    Dina stjärnor älskar jag, vart har du fått tag i dom?
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Va fint! Tror vi har likadana sovrumslampor=)

    Ha en skön kväll!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin tapet och stjärnorna var ju jättesnygga!!

    Ha en skön kväll

    Kram Bella

    SvaraRadera
  9. Jättefräscht med dom vita stjärnorna och den tapeten ursnyggt!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  10. Fin tapet du valt, snyggt med mönstrat men ändå inte skrikig.
    Alltid trevligt med sällskap på sina promenader.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥