torsdag, januari 05, 2012

Nytt år, nya utmaningar!

Efter ett uppehåll på ungefär tre månader, känner jag nu motivation till att börja blogga igen!
Och nu har det även blivit 2012.
Nytt år, nya utmaningar!

Nu har jag städat ut julen och känner att det faktiskt var riktigt skönt!
Den där riktiga julkänslan kom aldrig till mitt hem.
Så igår tog jag tag i en rejäl städning och tog bort alla julsaker, riktigt skönt!
Så nu har jag vart och köpt en gäng härliga tulpaner!





Hoppas ni får en fin trettondagsafton!
Kram

2 kommentarer:

  1. Säger desamma, blev aldrig den där äkta stämningen i år tyvärr...

    Åh så härligt med tulpaner!

    God fortsättning på det nya året!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vad härligt vårigt med tulpaner!!! Här är julen kvar fortfarande, men jag räknar med att den ska ut under helgen:))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥