söndag, januari 08, 2012

Ny granne!

Igår var det en riktigt rolig dag!
Syster och jag kan konsten att ha roligt och skratta.
Råkade visst sätta på larmet på bilen som gjorde att det tjöt riktigt högt 
i parkeringsgaraget. Men det är sånt man får räkna med när jag är med! :)

Vi skulle iallafall gå på stan och kolla läget.
Jag fick med mig ett par nya träningsskor.
Behöver ett par nya nu när zumban drar igång igen efter julledigt!






Mitt lilla zinkhus har fått en ny granne.
Det stora huset fick jag av en vän i julklapp!

Hoppas ni får en skön söndag!
Kram

10 kommentarer:

  1. riktigt coola :)
    å missa nu inte...

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.......
    redan 73fina loggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Uj uj, de där med billarmet låter som en 'precis som jag' grej! Även huslarmet brukar ljuda här, hrmpf..
    Så fina zinkhus, verkar vara en variant på Walther&Co. Vad har du köpt dem, om jag får fråga?

    kram Tina

    SvaraRadera
  3. Tack för titten inne hos mig! :)
    Zumba vad roligt... det skulle jag också vilja testa! :)

    Vilka superfina zinkhus!
    Önskar dig en skön och fin söndag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så fint med zinkhus!
    Larm på bilen har jag också lyckats med, många ggr, och det blir ju aldrig hemma där man slipper skämmas utan alltid på en parkering eller liknande med massor av folk. Haha.
    Trevlig söndag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. De där zinkhusen är jättefina. Jag har också lyckats av misstag fått igång billarmet i ett parkeringshus :) Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. underbart :)
    vilken härlig granne......

    ha en mysig söndagskväll...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Hahah då hade ni roligt i garaget iaf :)

    Va fint zinkhuset va, snäll vän

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Visst är de fina?! Mina har stått i köksfönstret med en ljusslinga i hela vintern, alternativ till värmeljusen.
    Må så gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Så fina dessa zinkhus är!! Skönt när träningen börjar på igen:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Sådan tur att ditt hus fått en kompis ;-D Och du, tack för tipset på skinkröran, det ska testas någon gång udner veckan! KRAMAR från Sockenvägens Söta <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥