måndag, januari 09, 2012

Ledig måndag!

Idag har jag haft en härlig ledig måndag!
På förmiddagen var jag och fikade med
en kompis, som i vanliga fall bor i Göteborg.
Det var riktigt roligt att träffa henne! :)




Dessa hjärtanen gillar jag skarpt.
Det naturfärgade hjärtat var bland det första
inredningsprylen jag köpte när jag flyttade till min lägenhet!
Så den har hängt med ett tag och sen hittade jag ett vitt
i samma stil i Ullared för något år sen.
Den fina stjärnlyktan fick jag i julklapp.

Hoppas ni har en bra måndag och bra start på en ny vecka!
Kram

6 kommentarer:

  1. Dom är så fina dom där hjärtana, jag har ett vitt och älskar det!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att träffas och fina hjärtan du har hittat....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Din kompis kommer ju från min stad, så kul med er träff!

    kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina hjärtan!

    Ha en fortsatt mysig vecka:)

    kram
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilket fint sovrum du har... gillar dina hjärtan..så fina. Kannan på min blogg är en Matteus, tycker den är så fin att den får stå framme. Ha en trevlig helg! mosterfi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥