måndag, september 19, 2011

På hyllan i mitt kök

Vilken skön helg detta har varit!
Fredagen kunde inte blivit bättre. Lunch och shopping med min kära syster.
Vi skulle köpa lite presenter till pappsen och givetvis hittade jag två plagg till mig själv.
En kortärmad fin topp och en vit stickad klänning.
Så jag är mer än nöjd!

Snart börjar även min ledighet ta slut. Imorgon är det back to work som gäller.
Men det ska nog gå bra!



Idag visar jag en bild på hyllan i mitt kök!
Min kära gamla plåtburk som har varit mormors får stå där. Det finns en massa minnen från när man var liten och det alltid fanns hembakta skorpor i den.
Glasburkar kan man ju aldrig få för många av och såklart får min vita bakskål från IB Laursen pryda hyllan!

Hoppas ni får en skön kväll!

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig fredag med shopping:) Så fint du har det på hyllan, den gamla burken var riktigt fin!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fina prylar på din hylla. Kul med saker som också väcker minnen.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera
  3. Hej fint på din hylla! Känner igen bilderna från din förra blogg, fräcka syster :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Fräscht!
    Håller med ang glasburkar... går inte att ha för många!
    Må så gott!
    Marie

    SvaraRadera
  5. Fint!! Vill ha typ såna glasburkar, har sett att det finns på Lagerhouse, men går säkert att fynda på nån loppis också:)

    Ha en fin helg!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥