tisdag, september 13, 2011

Mina holkar!

Nu har jag slutat jobba för dagen! Det känns riktigt skönt!
Nu är tanken att jag ska vara ledig fram till nästa tisdag!
Det är välbehövligt för min del ska jag säga er!
Så nu ska jag lägga all min ledig tid för hemmet. Pyssla, fixa och dona!
Det låter väl inte helt fel va?! :)



Detta är mina egen designade holkar!
Vad tycks? Någon som kan tänka sig att flytta in? :)

Måste bara göra en liten parentes om en riktigt bra artist.
Gavin DeGraw, han har mycket bra musik!

Ha en skön tisdagseftermiddag!

4 kommentarer:

  1. Så roligt att hitta en ny blogg! Fina tags och holkar du gjort.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får några riktigt fina dagar hemma med mycket pyssel.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  3. Välkommen till bloggvärlden! Vad kul att du hittade till mig:)

    Fina holkar!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig blogg du har och riktigt fina holkar du gjort! Är de till salu kanske??

    Ha en skön kväll!

    Kram petra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. Det värmer i hjärtat! ♥